top of page

IPO blog

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

Teamwork: morfologisch overzicht & conceptkeuze


Sinds vorige week zijn we met 1e- en/of 3e jaars gekoppeld voor ons project. We moeten elke week één keer samen komen om feedback te geven op elkaar werk. Vorige week heb ik het advies gekregen om bij het morfologisch overzicht juist in te gaan op deelfuncties die zo vermogelijk vertakt zijn. Als je de problemen van de deelfuncties op kunt lossen, los je ook gelijk de belangrijkste problemen op. Deze week waren we bezig om onze concept keuze te maken. Ik kreeg het advies om op hetzelfde moment dat ik bepaalde keuzes maak voor onderdelen in mijn concept ook na moest denken over hoe het makkelijkst kon worden gemaakt.


bottom of page