top of page

IPO blog

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

gesprekken project doofblindenspel

8- 12- 2016- In gesprek met Otto heb ik bepaald welke vorm het doofblindenspel zou krijgen. Zodat het iets meer dimensie zou krijgen. Ook zou deze vorm meer technische problemen veroorzaken en dit is meer interessant.

24-1- 2017- Na het testen van de klei onder de vacuümvormer kwam ik erachter dat dit geen goed idee was. De klei was gesmolten en de vorm verdween totaal. Met Otto heb ik afgesproken om voor ene andere materiaal te kijken: draden. Ze hebben al de goede vorm en zijn makkelijk te vervormen

25-1-2017 - Toen ik in gesprek was met Jan Willem kwamen we erachter dat we deze vorm niet konden vacuümvormen. Hierdoor heb ik ervoor gekozen om mijn product af te maken, maar dan zonder te vacuümvormen. De werking van het spel gaat niet verloren, maar het uiterlijk ziet er iets minder goed uit.

bottom of page