top of page

IPO blog

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

verloop werkproces


Voor mijn doofblindenspel ben ik eerst begonnen met het laseren van mijn onderdelen. Hierboven zie je de versteviging van MDF platen die onder het spel zit, zodat ik makkelijk de platen aan elkaar kan vastkitten.

Nadat de kit was uitgehard heb ik de gaten voor de paarse schijfjes precies passend gemaakt. Daarna heb ik de plaatjes erachter vast gemaakt, zodat je de schijfjes rond kan draaien en vast blijven zitten.

Ik heb voor mijn doofblindenspel een verpakking gemaakt, zodat hij makkelijker mee te nemen is. Daarna heb ik de bestemmingen op de juiste plekken vast gemaakt. Ook heb ik verbindingen gemaakt tussen de stations en de schijfjes in.

Bovendien heb ik de schijfjes vastgemaakt met een elastiekje.

Als laatste heb ik een paar volgordes gemaakt van de bestemmingen die je moet volgen. Deze ga ik laten typen met een braille typmachine.

bottom of page